سوالات متداول

سئوال 1: چطور نام کاربری و رمز عبور را دریافت کنیم؟

کاربرانی که برای اولین بار می خواهند از سامانه استفاده کنند و رمز عبور و نام کاربری را هم نمی دانند در این صورت روی گزینه فراموشی نام کاربری و رمز عبور کلیک می کنند اگر اطلاعات فرد در سامانه وجود داشته باشد با وارد کردن کد ملی و شماره همراه ، سامانه پیامکی با عنوان نام کاربری و رمز عبور ارسال می کند.

در صورتی که اطلاعات فرد در سامانه وجود نداشته باشد سیستم پیغام می دهد (مشخصات وارد شده با اطلاعات سیستم همخوانی ندارد، چنانچه از صحت اطلاعات خود مطمئن هستید ، میتوانید از ایـنجا درخواست اصلاح مشخصات بدهید) دراین صورت یا روی گزینه اینجا ویا روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پائین صفحه درج شده کلیک می کنند و مراحل درخواست شده را تکمیل نمایند. . بعد از حدودا 48 ساعت و تأیید اطلاعات توسط کارشناس پیشخوان نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد شد.

سئوال 2: اگر نام کاربری و رمز عبورم را فراموش کردم چه کاری باید انجام دهم؟

کاربرانی که نام کاربری و رمز عبور را فراموش کرده اند در این صورت روی گزینه (فراموشی نام کاربری و رمز عبور) کلیک می کنند با درج کد ملی و شماره همراه ثبت شده در سامانه پیشخوان، سامانه پیامکی با عنوان نام کاربری و رمز عبور ارسال می کند. در صورتی کدملی و شماره همراه وارد شده در این بخش در سامانه ثبت نشده باشد سیستم پیغام می دهد (مشخصات وارد شده با اطلاعات سیستم همخوانی ندارد، چنانچه از صحت اطلاعات خود مطمئن هستید ، میتوانید از ایـنجا درخواست اصلاح مشخصات بدهید) دراین صورت یا روی گزینه اینجا ویا روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پائین صفحه درج شده کلیک می کنند و مراحل درخواست شده را تکمیل نمایند. . بعد از حدودا 48 ساعت و تأیید اطلاعات توسط کارشناس پیشخوان نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد شد.

سئوال 3: روش تغییر شماره موبایل در سامانه چگونه است؟

1- کسانی که نام کاربری و رمز عبور ندارند

جواب1: روی گزینه درخواست بررسی هویت در پایین صفحه، کلیک کنند ومراحل خواسته شده را تکمیل نمایند برای چنین افرادی نام کاربری به همراه رمز عبور بعد از تأیید کارشناس پیشخوان به شماره موبایلی که در سامانه ثبت کرده اند ارسال خواهد شد.

2- کسانی که نام کاربری و رمز عبور دارند

جواب2: بعد از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور وارد پنل شخصی خود می شوند در نمایه طلبه روی گزینه (اطلاعات تماس) کلیک کرده و شماره موبایل را تغییر می دهند.

سئوال 4: طلاب اصفهان و خراسان از چه طریق می توانند نام کاربری و رمز عبور سامانه پیشخوان را داشته باشند؟

روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پائین صفحه درج شده کلیک می کنند و گزینه طلبه مرکز مدیریت اصفهان یا طلبه مرکز مدیریت خراسان را انتخاب نموده و مراحل درخواست شده را تکمیل می نمایند . بعد از حدودا 48 ساعت و تأیید اطلاعات توسط کارشناس پیشخوان نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد شد.

سئوال 5: طلاب مبتدی که کد موقت دارند آیا امکان ورود به سامانه را دارند؟

نخست باید روی گزینه فراموشی نام کاربری و رمز عبورکلیک کنند در صورتی که کدملی و شماره موبایل در سامانه پیشخوان وجود داشته باشد سامانه پیامکی با عنوان نام کاربری و رمز عبود به شماره موبایل ثبت شده در سامانه پیشخوان ارسال می کند در صورتی کدملی و شماره همراه وارد شده در این بخش در سامانه ثبت نشده باشد سیستم پیغام می دهد (مشخصات وارد شده با اطلاعات سیستم همخوانی ندارد، چنانچه از صحت اطلاعات خود مطمئن هستید ، میتوانید از ایـنجا درخواست اصلاح مشخصات بدهید) دراین صورت یا روی گزینه اینجا ویا روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پائین صفحه درج شده کلیک می کنند و مراحل درخواست شده را تکمیل نمایند. . بعد از حدودا 48 ساعت و تأیید اطلاعات توسط کارشناس پیشخوان نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد شد.

سئوال 6: در صورت عدم دریافت پیامک فراموشی رمز چه کاری باید انجام دهم؟

در صورتی که سیستم اعلام کند پیام با موفقیت ارسال شد اما دریافت کننده پیامک ، پیامی دریافت نمی کند چند احتمال می تواند وجود داشته باشد:

1) کاربر پیامهای تبلیغاتی گوشیشان را مسدود کرده است در این صورت با غیر فعال کردن مسدودی پیامهای تبلیغاتی مشکل حل خواهد شد درغیر این صورت می توانند روی گزینه درخواست بررسی هویت که در پایین صفحه نمایش داده می شود کلیک کنند و خط دیگری را معرفی کنند

2) برخی از موارد سامانه دچار مشکل فنی شده است که بعد از مدتی دوباره تلاش نمایید.

لطفا منتظر بمانیـد ...